9. Καταχώρησα λάθος ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) κατά τη δημιουργία λογαριασμού. Τι πρέπει να κάνω;

Κατά τη δημιουργία λογαριασμού, σας ζητείται να γράψετε δύο φορές τη διεύθυνση e-mail σας για σκοπούς επαλήθευσης. Αν είχατε γράψει και στα δύο πεδία την ίδια λανθασμένη διεύθυνση e-mail δεν θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης και δεν θα μπορέσετε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού. Όμως, ο αριθμός δελτίου ταυτοποίησης (αρ. ταυτότητας) που είχατε δηλώσει κατά τη δημιουργία του λογαριασμού θα παραμείνει δεσμευμένος και δεν θα μπορέσετε να δημιουργήσετε άλλο λογαριασμό. Συνεπώς θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να γίνουν οι σχετικές διορθώσεις.

 

Επιστροφή στις Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)