3. Έχω κάνει εγγραφή αλλά δεν έχω λάβει e-mail από το σύστημα. Τι μπορώ να κάνω;

1. Ελέγξτε στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (Spam ή Junk) του email σας. Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να εντοπίσετε το email, τότε μεταβείτε στη σελίδα Επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης, καταχωρήστε το email σας στο πεδίο που υπάρχει στη σελίδα και επιλέξτε «Υποβολή». 

2(i). Αν στην οθόνη σας εμφανιστεί ειδοποίηση ότι θα λάβετε στο email σας ένα μήνυμα με οδηγίες για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασης σας, αυτό σημαίνει ότι η εγγραφή σας ήταν επιτυχής και ότι θα λάβετε νέο email με το οποίο θα μπορέσετε να καθορίστε κωδικό πρόσβασης και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.

2(ii). Αντίθετα, αν στην οθόνη σας εμφανιστεί ειδοποίηση ότι το e-mail σας δεν αντιστοιχεί σε εγγεγραμμένο όνομα χρήστη ή διεύθυνση e-mail, αυτό σημαίνει ότι η προσπάθεια δημιουργίας λογαριασμού ήταν ανεπιτυχής και θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία.

3. Σε περίπτωση που εφαρμόσετε τα πιο πάνω αλλά εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, παρακαλούμε ακολουθήστε τα πιο κάτω βήματα:

  • προσθέστε το email sxedia@resecfund.org.cy στη λίστα επαφών σας (contact list) στον λογαριασμό email σας.
  • προσθέστε επίσης το email sxedia@resecfund.org.cy στη λίστα ασφαλών επαφών (safe senders list). Μπορείτε να βρείτε εδώ σχετική καθοδήγηση.
  • επαναλάβετε το σημείο (1) πιο πάνω.

4. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας.

 

Επιστροφή στις Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)