Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ελληνικά
English
Search
Search
Μενού λογαριασμού χρήστη
FAQs
Επικοινωνία
Είσοδος
Ταμείο ΑΠΕ και ΕΞ.Ε
Κεντρική πλοήγηση
Το Ταμείο
Διαχείριση
Νομοθεσία
Οικονομικά στοιχεία
Προϋπολογισμός
Οικονομικές Καταστάσεις
Σχέδια Χορηγιών
Ανακοινώσεις
Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις
Η Σελίδα αυτή ανανεώνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα με τα ερωτήματα των πολιτών.
Δημιουργία/πρόσβαση σε λογαριασμό
1. Πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;
2. Τι στοιχεία χρειάζονται κατά τη δημιουργία λογαριασμού;
3. Έχω κάνει εγγραφή αλλά δεν έχω λάβει e-mail από το σύστημα. Τι μπορώ να κάνω;
4. Έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μου. Πως μπορώ να τον επαναφέρω;
5. Θέλω να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης μου.
6. Καταχώρησα λάθος Ονοματεπώνυμο ή/και Αρ. Ταυτότητας κατά τη δημιουργία λογαριασμού. Τι πρέπει να κάνω;
7. Κατά τη δημιουργία λογαριασμού επισύναψα λάθος αρχείο σε σχέση με το αντίγραφο της ταυτότητας μου. Τι πρέπει να κάνω;
8. Θέλω να αλλάξω/διορθώσω κάποιο από τα στοιχεία επικοινωνίας μου (πχ. τηλέφωνο, διεύθυνση). Τι πρέπει να κάνω;
9. Καταχώρησα λάθος ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) κατά τη δημιουργία λογαριασμού. Τι πρέπει να κάνω;
Υποβολή Αίτησης
1. Πως μπορώ να υποβάλω αίτηση για Σχέδιο Χορηγιών του Ταμείου ΑΠΕ και ΕΞ.Ε;
2. Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλω αίτηση για τα Σχέδια Χορηγιών;
3. Μπορώ να υποβάλω αίτηση και μετά να ξεκινήσω την υλοποίηση μιας επένδυσης;
4. Έχω υποβάλει οριστικά την αίτηση μου. Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι την έχετε παραλάβει;
5. Έχω υποβάλει αίτηση αλλά δεν έχω λάβει e-mail επιβεβαίωσης από το σύστημα. Τι μπορώ να κάνω;
6. Έχω υποβάλει οριστικά την αίτησή μου αλλά θέλω να κάνω αλλαγές ή να προσθέσω πληροφορίες.
7. Μπορώ να αποθηκεύσω την αίτηση μου προσωρινά και να επανέλθω σε αυτήν πριν την υποβάλω οριστικά;
8. Έκλεισα τον περιηγητή μου χωρίς να αποθηκεύσω την αίτηση μου. Τι θα κάνω τώρα;
9. Έκανα αίτηση σε άλλο Σχέδιο Χορηγιών του Ταμείου ΑΠΕ και ΕΞ.Ε ή σε οποιοδήποτε άλλο Σχέδιο (πχ. «Εξοικονομώ και Αναβαθμίζω»). Μπορώ να υποβάλω επιπρόσθετη αίτηση σε Σχέδιο Χορηγιών του Ταμείου;
10. Κατά τη διαδικασία συμπλήρωσης της ‘Αίτησης για Καταβολή Χορηγίας’ δεν μου είχε ζητηθεί να επισυνάψω τα στοιχεία του τραπεζικού μου λογαριασμού και την Εξουσιοδότηση για πληρωμές από το FIMAS. Δεν θα έπρεπε να τα επισυνάψω;
11. Το σύστημα δεν μου επιτρέπει να επισυνάψω κάποιο αρχείο.
Αξιολόγηση Αιτήσεων
1. Από που μπορώ να ενημερωθώ για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η αίτηση που έχω υποβάλει;
2. Σε περίπτωση απόρριψης της αίτησης μου, τι επιλογές έχω;
3. Υπάρχει ενδεχόμενο να γίνει επιτόπια επιθεώρηση στο πλαίσιο εξέτασης της αίτησης μου;
4. Μπορώ να ζητήσω να έχω συνάντηση με τον αξιολογητή που εξετάζει την αίτηση μου ή να μιλήσω μαζί του στο τηλέφωνο;
5. Έχω λάβει ειδοποίηση με SMS ή/και με email ότι έχω λάβει προσωπικό μήνυμα. Ο σύνδεσμος (link) στο email δεν ανοίγει όμως.
6. Κατά την αξιολόγηση της αίτησης μου, μου έχει σταλεί μήνυμα προσωπικής επικοινωνίας για υποβολή πρόσθετων στοιχείων/διευκρινήσεων. Τι πρέπει να κάνω;
Καταβολή/Πληρωμή Χορηγίας
1. Δεν έχω τραπεζικό λογαριασμό στο όνομα μου. Μπορεί να καταβληθεί η χορηγία της αίτησης μου σε συγγενικό μου πρόσωπο;
2. Σε πόσο χρόνο θα μου καταβληθεί η χορηγία;
3. Αντιμετωπίζω προσωπικό πρόβλημα. Μπορώ να ζητήσω να δοθεί προτεραιότητα στην καταβολή της χορηγίας μου;
4.Στην αίτηση δεν μου ζητήθηκε να καταχωρήσω τραπεζικό λογαριασμό για έμβασμα της χορηγίας
Ευάλωτοι Καταναλωτές (Κατηγορία 3Β)
1. Ποιοι θεωρούνται ευάλωτοι καταναλωτές;
2. Ποια άτομα μπορούν να υποβάλουν αίτηση στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3Β;
3. Πως μπορώ να μάθω εάν είμαι δικαιούχος της ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 3Β;
4. Θεωρώ ότι εμπίπτω στους ευάλωτους καταναλωτές, αλλά με ενημερώσατε ότι δεν περιλαμβάνομαι στον σχετικό κατάλογο και ότι δεν είμαι δικαιούχος της ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 3Β.
5. Είμαι ευάλωτος καταναλωτής ηλεκτρικής ενέργειας και εμπίπτω στην κατηγορία ληπτών Επιδόματος Συνταξιούχων με Χαμηλά Εισοδήματα. Τι βεβαίωση πρέπει να υποβάλω;